270. Fairy tale wedding book card + video

Hello everyone!

Today I want to show you my fairy tale wedding shadow box book card 7.5" x 9.5".
In my craft studio I create full range of paper craft projects and we will be happy to make custom made project for you, so if you have idea in mind you are very welcome to contact me.
I'm very lucky to have amazing clients with amazing ideas - this is one of the custom made projects. I will make separate video to tell you more about it, until then you could enjoy my presentation. This is shadow box book card with super dimensional composition inside - wedding couple with castle, unicorn and rainbow with clouds above. Names of the new wed on the clouds, and the date on the banner. I hope you like this project, don't forget to visit my Facebook page.

Witam Was Serdecznie! 

Dzisiaj chciałam Wam pokazać pamiątkę ślubu w formie kartki książki.
W mojej pracowni wykonuję całą gamę projektów — kartki, zaproszenia, exploding boxy, kartki książki, podziękowania i wiele innych, szczególnie szczęśliwa jestem jednak z możliwości oferowania projektów indywidualnych. Ilość materiałów, jaką dysponuję, pozwala mi wykonywać unikalne projekty. Cieszę się, że grono klientów zainteresowanych takimi projektami powiększa się z roku na rok.
Dzisiejszy projekt na indywidualne zamówienie to kartka książka na ślub 'jak z bajki'.
Para młoda na tle zamku, otoczona kwiatową girlandą. Wyżej chmury, tęcza i bajkowy jednorożec. Imiona państwa młodych na chmurach, a data ślubu na banerze poniżej. Z drugiej strony — kieszonka i kartka z życzeniami oraz z miejsce na pieniądze.
Wszystko wykonane z najwyższej jakości papierów scrapbookingowych i bardzo sztywnego papieru perłowego.

Konstrukcja kartki książki zaprojektowana przezemnie. 
Zrobię jeszcze jeden film pokazujący dokładnie całą idee. 
Mam nadzieje, że się Wam podoba, bo mnie bardzo.

Nie zapomnijcie więc zajrzeć do mojego sklepu lub śledźcie mojego Facebook-a gdzie pojawiają się na bieżąco informacje o nowych produktach.
Dziękuje wszystkim bardzo za zamówienia <3
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Ewa




You can support by following me on:

Facebook   |   Online store   |   Youtube   |   Instagram



Comments

Post a Comment