269. Communion exploding box in olive green and cream

Hello everyone!

Today I want to show you my communion exploding box card with 3D goblet.
Inside I usedolive and cream scrapbooking papers and outside I used pearl paper. I decorate it with foamiaran flowers, leaves and a cute bow on the lid.I hope you like my exploding box card, don't forget to visit my Facebook page. I prepare this project for Craft Passion challenge 'communion'. I us
I used Craft Passion dies 'flowers no.7' to create flowers.

Witam Was Serdecznie! 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać pamiątkę komuniją w formie exploding boxa z kielichem 3D. 
Środek i wieczko udekoraowałam papierem scrapbookingowym. Ścianki z zewnętrznej strony pokryłam papierem perłowym. Na środku umieściłam model 3D kielicha.
Całość udekorowałam kwiatami i listkami.
Mam nadzieje, że się Wam podoba.
Pracę zgłaszam na wyzwanie Craft Passion 'Project komunijny' .
Do wykonania kwiatków użyłam wykrojnika Craft Passion 'kwiaty nr.7'

Nie zapomnijcie więc zajrzeć do mojego sklepu lub śledźcie mojego Facebook-a gdzie pojawiają się na bieżąco informacje o nowych produktach.
Dziękuje wszystkim bardzo za zamówienia <3
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Ewa




You can support by following me on:

Facebook   |   Youtube   Instagram




Comments

  1. Amazing, absolutely love that project.
    Valerija xx

    ReplyDelete
  2. Śliczny box :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    ReplyDelete

Post a Comment