263. Violet wedding exploding box with 3D bridge

Hello everyone!

Today I want to show you wedding exploding box with 3D bridge with couple.
Box have 2 money pockets. Box is decorated with foamiran flowers.

I hope you like it. English version is available, contact me to order.

Witam Was Serdecznie! 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać ślubny exploding box w kolorze fioletu z białym i zielonym.
Pudełko zawiera dwie kieszonki na pieniądze. W środku znajduje się model 3D para na mostku. Całość jest udekorowana wykonanymi przeze mnie kwiatami z foamiranu.
Mam nadzieje, że podoba Wam się taki exploding box.

Nie zapomnijcie więc zajrzeć do mojego sklepu lub śledźcie mojego Facebook-a gdzie pojawiają się na bieżąco informacje o nowych produktach.
Dziękuje wszystkim bardzo za zamówienia <3
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Ewa



You can support by following me on:

Facebook   |   Youtube   Instagram

Comments