257. Communion exploding box | Exploding box komunijny

Hello everyone!

Thank you foe everyone who voted for my projects in First World Scrapbooking World Championship. I'm in continental final right now.

Today I want to show you communion exploding box in pale pink with olive.

Witam Was Serdecznie! 
Chciałam podziękować wszystkim za głosy oddane na moje projekty w Pierwszych Scrapbookingowych Mistrzostwach świata.

Dzisiaj chciałam Wam pokazać box komunijny w odcieniach zimnego różu. Box wykonany na perłowej bazie z dodatkiem listków w oliwkowym odcieniu bardzo przypadł mi do gustu.
Mam nadzieje, że Wam też się podoba to połączenie kolorystyczne.
Nie zapomnijcie więc zajrzeć do mojego sklepu lub śledźcie mojego Facebook-a gdzie pojawiają się na bieżąco informacje o nowych produktach.
Dziękuje wszystkim bardzo za zamówienia <3
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Ewa



You can support by following me on:

Facebook   |   Youtube   Instagram




Comments

  1. Oh wow, your exploding box is just wonderful, I love the soft colours and all amazing details.
    Valerija xx

    ReplyDelete

Post a Comment