238. Communion exploding box for Lena [custom order]

Hello again!

Today I want to show you First Holy Communion exploding box in beige shades.
Box made with premium quality materials. As always you can order English or polish language version. I'm open for custom orders.
I will add new listings during this weekend so please check my Etsy store.


Witam Was ponownie. Kolejny box komunijny - tym razem w kremowej tonacji. Papiery - Pastel UHK Gallery,  podziwiałam na półce przez dobrych parę lat i w końcu zdecydowałam się je pociąć. Box wykonałam za zamówienie. Możliwość zmiany kielicha 3D na pudełeczko.
Wszystkie boxy dostępne w języku polskim lub angielskim.
W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu.

Od dziś (piątek 11/05/2018) do niedzieli (13/05/2018) będę dodawała nowe produkty do mojego sklepu Etsy. Mam jeszcze parę albumów komunijnych, kartek na dzień matki i dzień ojca, kartek urodzinowych no i oczywiście nowych boxów.
Nie zapomnijcie więc zajrzeć do mojego sklepu lub śledźcie mojego Facebook-a gdzie pojawiają się na bieżąco informacje o nowych produktach.

Dziękuje wszystkim bardzo za zamówienia <3

Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Ewa




You can support by following me on:

Facebook   |   Youtube   |   Google+   |   Pinterest   |   Bloglovin'

  My Stampin'UP shop

 

I'm entering following challenges: 

Comments

  1. Piękne pudełko;) Dziękuję za udział w majowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    ReplyDelete
  2. Piękna praca! Dziekuję za udział w majowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl :)

    ReplyDelete
  3. sliczny:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    ReplyDelete
  4. przepiękna praca, elegancko się prezentuje, dziękuję za zabawę w wyzwaniu scrapkowo.pl

    ReplyDelete
  5. Śliczna pamiątka, elagancka i delikatna :) pozdrawiam i dziękuję za wspólną zabawę z KTM

    ReplyDelete
  6. Dzięki za udział w zabawie KTM

    ReplyDelete
  7. Bardzo elegancki, dziękuję za udział w wyzwaniu Ktm.

    ReplyDelete
  8. Śliczny box komunijny :)! Dziękuję za wspólną zabawę z Warsztat-24!

    ReplyDelete
  9. Ładnie, czysto i z dbałością oszczegóły wykonany box. Dziękuję za udział w wyzwaniu Warsztat-24.

    ReplyDelete

Post a Comment