235. Communion exploding box for girl [custom order]

Hello everyone!

 

Today I want to show you First Holy Communion exploding box in pink shades.
Box made with premium quality materials. As always you can order English or polish lenguage version. I'm open for custom orders.
I will add new listings during this weekend so please check my Etsy store.


Witam Was bardzo serdecznie. Dziś Kolejny box komunijny - tym razem pełen różu z Galerii Papieru. Box wykonałam za zamówienie, ale mam jeszcze papiery z tej kolekcji i mogłabym wykonać pudełko w podobnej kolorystyce. Możliwość zmiany kielicha 3D na pudełeczko.
Wszystkie boxy dostępne w języku polskim lub angielskim.
W razie zainteresowania zapraszam do kontaktu.

Od dziś (piątek 27/04/3018) do niedzieli (29/04/2018) będę dodawała nowe produkty do mojego sklepu Etsy. Mam jeszcze parę albumów komunijnych, kartek na dzień matki i dzień ojca, kartek urodzinowych no i oczywiście nowych boxów.
Nie zapomnijcie więc zajrzeć do mojego sklepu lub śledźcie mojego Facebook-a gdzie pojawiają się na bieżąco informacje o nowych produktach.

Dziękuje wszystkim bardzo za zamówienia <3

Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Ewa



I'm entering following challenges:


You can support me by following me on:

Comments