267. Communion exploding box with the money box

Hello everyone!

Today I want to show you my communion exploding box card.
Inside I used pink scrapbooking paper and outside I used pearl paper and flourish scrapbooking paper with peonies. I decorate it with mulberry paper flowers, leaves and a cute bow on the lid.I hope you like my exploding box card, don't forget to visit my Facebook page.

Witam Was Serdecznie! 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać pamiątkę komuniją w formie exploding boxa. Środek i wieczko udekoraowałam papierem scrapbookingowym. Na środku dodałam pudełeczko na mały prezent lub gotówkę. Całość udekorowałam kwiatami i listkami.
Mam nadzieje, że się Wam podoba.

Nie zapomnijcie więc zajrzeć do mojego sklepu lub śledźcie mojego Facebook-a gdzie pojawiają się na bieżąco informacje o nowych produktach.
Dziękuje wszystkim bardzo za zamówienia <3
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Ewa




You can support by following me on:

Facebook   |   Youtube   Instagram



Comments

Post a Comment