266. Communion card in the box

Hello everyone!

Today I want to show you communion card. I used Prima papers and flowers.
I'm so happy we have spring already I really missed sun.
I feel wonderful with and I really enjoy my time in studio.
I hope you like my card, don't forget to visit my Facebook page.

Witam Was Serdecznie! 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę komunijną, którą wykonałam z papierów i kwiatów Prima.
Wiosna za oknem i coraz więcej kwiatowych kartek. Ta kartka to kolejny nowy wzór komunijny.
Mam nadzieje, że się Wam podoba.

Nie zapomnijcie więc zajrzeć do mojego sklepu lub śledźcie mojego Facebook-a gdzie pojawiają się na bieżąco informacje o nowych produktach.
Dziękuje wszystkim bardzo za zamówienia <3
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Ewa




You can support by following me on:

Facebook   |   Youtube   Instagram

Comments

  1. This is gorgeous Katarzyna, love this sweet and gorgeous embellishments.
    Valerija xx

    ReplyDelete

Post a Comment