258. Baby crib box card in pale pink [custom order]

Hello everyone!

Today I want to show you super cute box cards in pale pink I made as an invitation.
I create DSP by myself. I coloured the flowers. This project is super cute. 
If you want to try it by yourself you could use <<<this file>>> 
I hope you like it. I add more photos below.

Witam Was Serdecznie! 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę pudełkową w kształcie łóżeczka.
Kartki wykonałam jako zaproszenia. Te projekt jest bardzo czasochłonny, ale efekt jest naprawdę spektakularny. Dla zainteresowanych podsyłam  <<<link do pliku>>>
Papier stemplowałam i malowałam ręcznie, więc wszystko jest w jednym odcieniu bladego różu. Baza kartki jest wykonana z papieru dwustronnie perłowego.

Nie zapomnijcie więc zajrzeć do mojego sklepu lub śledźcie mojego Facebook-a gdzie pojawiają się na bieżąco informacje o nowych produktach.
Dziękuje wszystkim bardzo za zamówienia <3
Pozdrawiam serdecznie
Katarzyna Ewa


You can support by following me on:

Facebook   |   Youtube   Instagram



Comments

  1. These are beautiful, Katarzyna!! Wow!! They look so cute together! They must have been a big hit! Thanks so much for sharing photos! <3 ~Mary

    ReplyDelete

Post a Comment